Yg follow t....

Sabtu, Disember 04, 2010

Tempahan ... Apam Mekar

Salam,
Tempahan pertama saya dibulan Disember dari kawan mama, Che Sham nak Apam Mekar
sebanyak 40biji untuk besannya yang mengadakan kenduri kahwin pada 4hb Dis. Pagi2 dah bangun tuk kukus apam ni. Prosesnya dah buat awal2. So sape2 yang berminat nak tempah apam kena bagitau awal2 tau sbb nak kena buat tapai nasi lagi nak perap lagi.

       
Nak dijadikan citer sbenarnya Apam Mekar ni dah siap seawal pagi lagi kerana saya dengar makcik ni nak pagi tapi bila saya tunggu makcik ni tak datang2 saya ingatkan dah cancel. Dalam hati berkata, " tak pe bukan rezeki saya". Orang yg paling hepi hubby la dapat la dia bawa kuih ke tempat kerja. Tup ...tup hampir 3petang makcik ni datang tanya sal Apam. Sudah!? Nasib saya buat lebih memang dah sampai masa tuk masak pun. Bebel makcik tu dengan saya. Tah le, saya yang salah dengar atau makcik tu yang salah cakap. Pe2 pun makcik tu punye kuih dapat juga saya siapkan sejam selepas tu. Lega saya!
         
Terima kasih pd Che Sham yang sudi membuat tempahan, Sori la mungkin salah dengar, nk buat macam mane masa Che Sham cakap saya tengah menghayati makanan hehehe.... Pe2 pun saya xmungkir janji kan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan