Yg follow t....

Isnin, Ogos 16, 2010

Hasil Kerja Banci Ku!!!

Salam semua,

Pada hari sabtu minggu lepas setelah habis kerja membanci saya pun singgah le ke Foto-Zoom, Sebenarnya sebelum ni saya dah booking sebuah Kamera Digital tiap2 minggu saya buat payment sedikit demi sedikit. Hubby pun ada sponsor gak. Saya ni agak ketinggalan sedikit ye lah orang lain dah tau guna kamera digital ni saya lak barulah terhegeh2 nak beli semata2 untuk bisnes saya ni. Sebenarnya x sabar nak g ambik, mula2 dah hitung mungkin minggu depan baru ambik kamera ni tapi tetiba lak gatal g singgah kedai nak tanya sal kamera ni. Baki memang banyak tapi duit upah wat banci dah keluar namun lama gak saya berfikir tuk kelurkan duit ni dan bayar. Dalam hati memang tergedik2 nak dapatkannya tapi kenalah campur tolak pe2 yang penting dulu. Sudahnya saya pun ambik la kamera digital ni. Saya pilih jenama Samsung , tah le kenapa tapi cam tertarik dengan kelibihan yang de. hubby suh ambik Canon, tp kalau saya dah kata Samsung sape pun tak boleh arah saya pinda pe yang saya katakan. Heheheheeee... suami cakap saya ni keras kepala & degil.



Inilah hasil kesabaran saya, dapat gak memiliki kamera digital, kenangan penat lelah buat banci.Ye la balik malam jadual tido pun x menentu, dengan bilik pun xsempat nak kemas. Dulu saya ingatkan tak penting lagipun saya tak minat nak bergambar. Sejak buat projek kuih ni, sejak kamera hp saya di serang virus saya memang bertekad nak beli kamera digital ni. Dah dapat green light dr hubby saya pun pe lagi beli la. 

So, lepas ni saya akan make sure setiap kali ada tempahan , atau pun ape saja aktiviti saya akan pasti ambil gambar untuk kenangan.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan