Yg follow t....

Rabu, Julai 07, 2010

Sedap sungguh Talam Tokyo ...

Hi semua,

Dalam kesibukkan menyiapkan kek hrjd de gak masa tok wat kuih. Ye la kena test dulu sebelum di pamerkan untuk jualan la konon. Sebenarnya memang penat ,decor kek pun ambik masa berjam2 gk. Pas ni nak wat kuih nak cancel xboleh santan dah suruh hubby beli. Kang bebel2 lak dia, biasa la orang laki ni susah sikit xboleh tp hubby ni kurang la xmacam tu heheheheeeee.....

Sbenarnya dah lama sangat nak try wat kuih talam ni tgk je dah menarik pe tah lagi dapat makan mesti sedap. Cara buatnya dah tau so memang kena test la. Kuih pertama yang saya buat "TALAM TOKYO" . Nama je dah menarikkan, pe lagi bila dah masuk perut memg sedap giler. Warna dan bahannya juga beza dari talam biasa.


Bila bangun pagi terkejut gk tgk sebaris kuih Talam Tokyo ni dah hilang mesti hubby yg makan. Memang cadang nk bawa ke ofis bg ofismate test, memang niat wat ni tok Joanne sbbnya dirahsiakan. Bg la kat ofis mate, memg nak tau komen diaorang pun jawapan mereka semuanya sama " sedap & special "Rasa sagu pun sedap. Bukan setakat ofis mate je malah hubby dan mama pun cakap Talam Tokyo ni memang special. Sori la guna kamera hp so gmabar pun x jelas sgt le, nnt dh cukup duit leh la li kamera digital lak;

So pada sesiapa berminat dan teringin nak makan Talam Tokyo yang sememangnya sedap ni leh la tempah dengan saya k. Harganya cuma RM26.00 seloyang (10 x 10 ). X rugi kl tempah sebab memang sedap giler.


Santan ade lebih nii tapi xbanyak le. Selepas kuih Talam Tokyo dah guna tok wat Talam Puding Marble Kacang Merah (gmbr kt bwh ye!!!). X kan nak buang lak sayang le beli dgn duit ni. Cadang nk wat kuih Talam Peanut Butter pada mulanya tp memang xcukup santan. Kena fikir ni!!!! Sooo... bila dah puas fikir sedalam2nya dah belek dah tgk dah tolak semuanya santan ni memang cukup tok wat kuih lapis je tapi nak wat lapis pe lak ni!? korek punye korek xde bahan yg de peanut butter je so pe lagi hentam je la wat KUIH LAPIS PEANUT BUTTER. Caya X?


Yg kat atas ni la Lapis Peanut Butter manakala gambar bawah ni Talam Puding Marble Kacang Merah. So sape2 yg berminat nak dapatkannya leh call saje saya, no ade kat blog ni. Byk pilihan lagi cuma gambar je xde. Yang pasti saya akan buat yang terbaik untuk pelanggan saya.


Sekian saja, pe2 pun saya terima tempahan tau. Tak kita tuk perseorangan, syarikat koporat malah untuk katering2 pun saya terima. Boleh bincang cuma dial je no hp saya xpun email kat saya insyaallah saya kan jawab tp nak cepat sms @ call k. Bye!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan