Yg follow t....

Sabtu, Oktober 08, 2011

Kembali beroperasi .... tempahan musim cuti dibuka skrg!


Assalammualaikum n Salam 1Malaysia .....

Ty dh mula beroperasi ye .... g jalan sekejap je suka2! Kena balik awal sebabnya de oder pada hari khamis lepas. Musim cuti akan bermula x lama lagi ... sempena musim cuti ini ty mengalakkan anda membuat tempahan awal. Terutamanya tempahan pada musim cuti sekolah dimana banyak majlis perkahwinan mahupun kenduri kendara bakal diadakan. So .... siapa2 yang berhajat utk membuat tempahan sepanjang musim tersebut sila baca n fahamkan :-

i) Tempahan hendaklah dibuat seawal yang boleh anda boleh "booking date" dan sah kan semula dgn ty secepat mungkin. Sekiranya tiada sebarang pengesahan dibuat ... tempahan tersebut dibatalkan serta merta dan ty akan beri peluang pada orang lain. Please take note ye! 
ii) Untuk tempahan dalam kuantiti yang banyak sila "booking date" awal dan buat pengesahan tempahan anda dalam masa sebulan lebih awal berserta bayaran deposit sebanyak 50% 
iii)Tempahan LAST MINIT tidak akan dilayan sepanjang musim tersebut namun ianya akan dipertimbangkan tetapi tiada penghantaran akn dibuat utk tempahan last minit ini. Anda perlu datang dan ambik sendiri tempahan anda di rumah ty @ dikawasan yang berdekatan dengan rumah ty. 

ty nak buat yang terbaik dan nak puaskan hati semua namun semuanya terhad tuk ty. Ty harap kerjasama dari semua ni akan melancarkan semua urusan. TQVM!

Sekian ... wasalam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan