Yg follow t....

Jumaat, Julai 02, 2010

Emmm.... Sedapnya !!!

Salam,

Pg ni de tempahan dari seorang jiran tok dibawa ke tempat kerja katanya. Sebenarnya jiran ni memang pelanggan tetap saya. Sentiasa memberi sokongan terhadap bisnes saya. Minggu pas dia tempah 4 loyang tok dibawa ke Seremban sempena kenduri kawen anak abangnya. Senang berurusan dengannya kerana dia serahkan bulat2 pada saya untuk buat 4 talam/lapis yang sedap. So saya pilih LAPIS UBI KAYU (kuning ), LAPIS CASTARD JAGUNG (oren), TALAM KELADI (purple) & KOLEH KACANG (coklat).



Tp tok hari ni dia dah tempah LAPIS UBI KAYU. Namun saya buatkan tok dia sesuatu yang special yakni TALAM PUDING MARBLE KELADI. First time buat setelah dapat ilmu semasa menuntut dengan seorang chef. Memang best la hepi sangat talam puding marble ni menjadi.


TALAM PUDING MARBLE KELADI
RM28.00 (10 X 10)


LAPIS UBI KAYU
RM26.00 (10 X 10 )


So, kepada Che Mi!

Terima kasih kerana membuat tempahan hari ni dan sebelumnya . Harap berpuas hati k!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan