Yg follow t....

Rabu, Mac 27, 2013

Delivery Area & Tempahan ditutup ...

PLEASE PAY ATTENTION FOR THIS ANNOUNCEMENT!!!



DELIVERY AREA

Tarikh :29 Mac 2013
Tempat : Sekitar Pusat Bandar Kuala Lumpur
( Jln Raja Chulan, Jalan Conlay, Jln Tun Razak (dekat Tbung Haji), Kawasan Kpg Baru, Jalan Chowkit , Jln Tuanku Abdul Rahman (TAR), Jln Bangsar & Pantai Dalam)
Masa : Ty akan sms anda

Sekiranya anda berada dikawasan2 tersebut dan berminat untuk membuat tempahan dengan ty sila sms details iaitu menu pilihan anda, kuantiti & lokasi anda pada ty dengan seberapa segera. Tarikh tutup tempahan pd 28 Mac 2012 ,sebelum 9pg @ sekiranya telah memenuhi kuota. 



TEMPAHAN DITUTUP

Tarikh : 31 Mac 2013
Tempahan telah ditutup kerana tempahan sudah cukup kuota pas tu  ty nak sambut birthday yehaaaa !


Mulai hari ni dan hari2 berikutnya ... ty akan membuat pengumuman bagi memudahkan pelanggan2 ty yang baru mahupun yang lama untuk mengetahui perkembangan ty. Pengumuman akan dibuat 3hari lebih awal dan anda harus bertindak secepat yang boleh kerana tarikh tutup tempahan adalah 24jam bermula dr tarikh ty buat pengumuman. Ty nak minta maaf pada mereka yang pernah membuat tempahan saat akhir yang ty tolak. Bukan xmau wat kan tapi stok bahan mentah memang xde dan ty pula xsuka wat keja last minit takut lain yang jadi pulak nanti. So kalau boleh ty berharap sangat2 anda buat tempahan awal. Ty hanya buat kuih ni kalau de permintaan sahaja. Untuk menjaga kualiti mutu setiap produk ty. 

Terima kasih - TY


Tiada ulasan:

Catat Ulasan