Yg follow t....

Selasa, Julai 26, 2011

Salam Ramadhan dan pengumuman ....

gambar ehsan dr google
Salam ,

Yuhuuuuu ... dah lama x update blog. Nak kata xde tempahan actually ade nak kata malas memang la kot. Selain itu ty lebih banyak membuat kajian n mencari2 resipi baru sempena Syawal ni. Insyaallah ... ty akan maklumkan. Dikesempatan ini nak ucapkan kepada semua frens n blogger2 Salam Ramadhan ye! Semoga puasa kita tahun ni mendapat keberkatan dan keredhaan dari yg Esa. Nak wish dulu bukan pe kang dh tiba ramadhan sibuk kot memanjang. Mane nk kejar terawih lagi , nak buat kerja umah nk buat kuih kan? So ty wish dulu ye. Perkembangan tuk ramadhan ni ty pun lum tau cmne. Kalau de yang masih nak buat tempahan dengan ty silakan ye. Amat dialu-alukan cuma buatlah tempahan seawal yang boleh tau. 



gambar ehsan dr google

Menjelangnya syawal ni ty minta sesangat pada mereka2 yang ingin membuat tempahan sila buat tempahan AWAL SEMINGGU ye. Supaya senang sikit ty merancang dan tidak la mengecewakan sesiapa. JANGAN buat tempahan LAST MINIT ye! Please ... yang mane de cadangan nak buat rumah terbuka sempena syawal take note k! Wajib buat tempahan seawal2 yang boleh supaya tiada pertindihan @ kekecewaan k!

new_price_400
gambar ehsan dr google

Bermula 1 Ogos 2011, ada sesetengah harga kuih-muih ni akan ty naikkan  namun kebanyakkannya kekal seperti biasa. Ade juga pertambahan dari segi kuih-muih yang baru. Malah blog ini akan berwajah baru menjelang Syawal ini insyaallah. Selain itu juga, bermula 1 Ogos 2011, setiap penghantaran akan dikenakan caj yang minimum bergantung pada kawasan. Kemungkinan besar seandainya tempahan tu xbanyak runner akan hantarkan tempahan tersebut ye harap maklum tau!

Sekian je , wasalam!



2 ulasan:

  1. Assalam..:-)
    http://rafaliah.blogspot.com/2011/07/cerita-shida-brunei-tentang-mealshake.html

    BalasPadam
  2. Mualaikumussalam ... jemput la masuk ye thanks krn sudi jengah blog ty!

    BalasPadam