Yg follow t....

Khamis, Ogos 25, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri ....

Assalamuaalaikum ,

Alhamdullilah , hari ni sudah masuk 25 hr kita berpuasa maka tinggal berbaki 5hari saje lagi nak menyambut raya. Aduhhh .... sedih rasa hati ni bila memikirkan ramadhan akan pergi syawal pula berganti. Sedih kerana tahun ni ty xdapat solat terawih sepenuhnya. Sedih kerana kemeriahan ramadhan akan berlalu, tiada lagi kedengaran riuh rendah ibu memasak di awal pagi untuk makan sahur, masjid yang pernuh dengan makmum untuk menunaikan solat terawih dan bertadarus. Semuanya akan berakhir tatkala berakhirnya ramadhan. Apakah ty berkesempatan menyambut ramadhan pada tahun akan datang @ mungkin ini ramadhan terakhir ty. wallahhuaalammmm ....

ehsan kad raya dr google .... 

So, dikesempatan ini ty nak memohon selautan luas kemaafan pada sesiapa yang mengenali ty dimana tanpa ty sedar kata2 mahupun perbuatan ty de yang menyingung perasaannya. Buat customer2 ty yang pernah membuat tempahan dengan ty terima kasih di atas kepercayaan yang diberi andai terkurang dari ape jua segi maafkan la dan halalkan lah.... Semoga percutian anda dihari raya ini akan mengeratkan hubungan silaturahim sesama sendiri berhati2 la semasa memandu pulang ke kampung halaman .


Sepanjang bulan Syawal dan sempena rumah terbuka yang bakal dianjurkan sekiranya anda berminat utk membuat tempahan dgn ty sila buat tempahan awal. LAST MINIT TIDAK AKAN DILAYAN! Deposit akan dikenakan mulai saat n tika ini harap ambik perhatian ye!


Sekian, wassalamualaikum .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan